неделя, 17 ноември 2013 г.

RevitaLash Advanced

       Здравейте момичета,
получих преди близо два месеца като подарък от ФБ-игра мостра на RevitaLash. Мострата беше от 1 мл. и е достатъчна за тестване за един месец.Оригиналния размер на продукта е от 2 мл., цена 120 лв. и стига за три месечна терапия (при положение, че се използва редовно всяка вечер. Също така има и продукт, който е 3.5 мл., цена 189 лв. за шестмесечна терапия.

  Мострата, която получих стига за един месец. При положение че терапията трае три месеца, бях малко скептично настроена по отношение на ефекта, който ще има върху моите мигли, но както има една българска поговорка: "На харизан кон, зъбите не се гледат." (извинявам се, за не дотам тематичното сравнение), реших да си използвам мострата.

  И така след като съм си почистила лицето много добре (без остатъци от спирала, сенки и т.н.), нанесох за пръв път от еликсира за рацтеж на мигли много близо до основата на миглите (не върху клепачите).
След първите няколко сутрини изпитах  лека болка на очите, мислех да се откажа за да не получа  възпаление, но неприятното усещане отмина. След близо две седмици редовна употреба на продукта, забелязах вече видим ефект. Миглите ми бяха на два реда - по-къси и по-дълги. Започна сгъстяването им, а след месец имаше видим ефект. По-дълги и по-гъсти мигли, но и стоящи доста естествено. Бих могла да си представя ако използвам еликсира три месеца какъв разкош ще се получи, но и от сегашния ефект съм доволна.

  Опаковка: много удобна, наподобяваща очна линия. Ограничителя изцежда четчицата точно толкова, колкото е необходимо за едната мигла.
  Начин на поставяне: 
  Препоръка от мен: (не е подтикната от никого и не е подплатена с нищо). Момичета стига сте си лепили изкуствени мигли, изкуствени снопчета и т.н. по очите, ако имате възможност - това е продукта.
  За да не бъда голословна прилагам снимки преди и след, за да се обедите в ефекта на еликсира. Миглите ми са със спирала на снимките, така съм преценила, че по добре ще видите резултата. 
преди

след
Сериозно се замислям за RevitaBrow
еликсира за вежди, защото моите са доста оскъдни, резултат от тинейджърска мода :).
  Надявам се да съм ви била полезна.


0 коментара:

Публикуване на коментар