събота, 8 юни 2013 г.

Хайверен лак

  Здравейте момичета,
отдавна не съм писала в блога ми, но това не е - защото няма какво да кажа, а защото тези дни личното ми време е доста ограничено. Имам много нови козметични продукти, купени тези дни и ще ви ги споделя. Днес подбрах да ви покажа хайверения ми маникюр. Моя много близка приятелка ми подари комплект за хайверен маникюр. От доста време ги гледам в "Елитис" (там има на "Флормар" ), но нещо не ме грабнаха като цветове ( само да споделя, че моя не е от Бг ). По принцип хайверения лак ми изглежда доста нетраен и си мислих, че ще изпадат бързо малките топченца, но нищо подобно, вече цяла седмица съм с него и топченцата са си там на пръстите ми. Много готино "изобретение" на съвременният лак. Сложих си само на безименните пръст, защото ако сложа на всичките пръсти на двете ръце - това вече ще граничи с кич ( хайвера ми е шарен).


  Предполагам, че всички знаете как се слага хайвера, но аз да си кажа :). Първо си поставих основа, не мога без нея, защото после отстраняването на лака става по лесно и няма следи от цветния лак. След това се лакирах с цикламения лак от комплекта и изсипах топченцата върху нокътя ми и внимателно ги понатиснах за да залепнат по-добре и накрая поставих топ лак,  за да ги "залепи" по между им по- добре.





 
  С помощта на малката фунийка се връщат падналите отстрани топченца.


  Ето го и маникюра ми ми :):





4 коментара:

Veselina Valkova каза...

Много готино се е получило.Аз още им се чудя на хайверените маникюри.Да пробвам или не :))

Unknown каза...

Готини са, заслужава си да се пробва, но не е за постоянна употреба :))), играчка си е :)

Fashion & Beauty by Joanna P. каза...

Много добре е станал маникюра :)
http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

Парфюми каза...

Лакът е страхотен! :)

Публикуване на коментар