понеделник, 10 юни 2013 г.

GARNIER Moisture Match

 Здравейте мацки,
ето още едно добро откритие, което си заслужава да бъде коментирано.
Купих си кремчето преди седмица от ДМ (беше на промоция 7,99лв.), четох за него в едно женско списание, че е нов продукт на марката и реших да го пробвам. Общо взето, пробвам докато си намеря подходящия продукт за моята кожа и мисля, че го намерих.
 GARNIER Moisture Match, които си взех е за комбинирана до мазна кожа (новите кремчета са четири вида, за четири типа кожа), аз избрах този защото моята е такава. Използвам го само вечер, след като си почистя лицето, страшно освежаващо ми действа на кожата. Цвета на кремчето е бебешко - зелен, има приятен ментов аромат и след като го нанеса имам усещането, че кожата ми диша и се успокоява от всичко натрупано върху нея през деня .



 А също така много ми допадна тубичката на крема, доста удобна е и практична, лесно става и нанасянето на крема. Другото което ме привлече в крема е, това  че е без парабени и има свойство за  24 - часова  хидратация, съдържа екстракти от зелен чай и матира.


 Ето го и като консистенция, добър продукт за лятото, лек и свеж крем.


6 коментара:

Snejana Atanasova каза...

Ползвам крема повече от месец и ми допада, въпреки че не забелязвам мариращ ефект, по скоро контролира омазняването. Като се нанесе се усеща хидратацията. ХаХаха и това е толкова странно аз не намирам аромата му ментов, може би е заради синузита ми съвсем съм си загубила рецепторите. Супер пост, ползвай си кремчето със здраве! :)

Unknown каза...

Да права си Снежи, няма кой знае какъв матиращ ефект, но е готино кремчето, мерси за комплимента за поста ми :)

agirlsblog каза...

Рекламата на тези кремчета привлече и моето внимание, но много се чудя дали да им дам шанс, защото до сега имам доста лош опит с кремовете на Garnier. Публикацията ти обаче ме обнадежди :D

Unknown каза...

Специално това кремче ми допадна, почистващите продукти на "Гарниер" са добри също, не знам какво да ти кажа, всяка кожа си е идентична сама по себе си и за всеки качеството на продукта се отразява по различен начин, пък и не е кой знае каква инвестиция (като цена), определено са много добри летни кремчета :)

nNaAiIyYaA каза...

И аз смятам скоро да го изпробвам :)

Unknown каза...

az si vzeh za suha koja i za jalost ne mi haresva.i ve4e neznam kakvo da si vzema

Публикуване на коментар