неделя, 23 юни 2013 г.

Schauma Beauty Oil

Здравейте мацки,
това съкровищенце си го взех преди седмица, не съм бързала с публикация за него, за да видя наистина какъв е ефекта върху косата ми. Първо го изпробвах на екстейшъна ми ( беше много сух и почти се замислих дали да не го "оставя" вече и да се сдобия с нов :) ), помогнах му, стана мек и лъскав.По принцип Шалмата не ми е от любимите серии за грижа за коса (по- специално шампоани, балсами), но явно са си подобрили качеството. Ползвала съм олиа и на други марки, но това по нищо не отстъпва по качество. Хубав продукт на сносна цена. Отново бях "зарибена" :) от една статийка в едно списание в която пишеше:" Schauma Beauty Oil
Луксозна грижа за суха и увредена коса. Маслото възстановява естествената мекота и блясък. Използва се преди измиване като балсам, на мокра коса или за гладкост след измиване. ". Не ме подведоха. Аз го използвам след шампоана и маската за коса, върху леко подсушена коса. Ефекта наистина е гладка и мека коса.


Ето какво пише и на гърба на продукта (съжалявам, но не можах да го заснема добре с моя апарат): "Разкрасяващо масло за незабавен блясък, мекота и интензивно подхранване. Мултифункционална употреба." 50мл.


   По принцип го водят за суха и стресирана коса, а през лятото коя коса не е суха, така че това олио върши добра работа, но не видях да има UV- защита :).
  Не е много мазно като консистенция и после лесно се измива от ръцете, нужни са 2 - 3 изпомпвания от шишенцето, за да се покрие средно-дългата ми коса :).

 


6 коментара:

Unknown каза...

Благодаря:).

Анонимен каза...

Откъде мога да го купя,понеже никъде не го намирам?

Unknown каза...

Здравей, аз си го бях купила от ДМ преди близо два месеца, не знам в момента дали го има все още, но при положение че е нов продукт, би трябвало да го поддържат все още във веригата на ДМ :).

Анонимен каза...

При първа възможност ще проверя и аз,тогава :]

Анонимен каза...

Аз също го използвам от доста време. Има много благоприятен ефект върху косата, прави я гладка и блестяща.. А и мирише хубаво :)

Unknown каза...

Днес си го закупих и съм много доволна понеже косата ми е суха и боядисана,направо блесна !

Публикуване на коментар