неделя, 6 октомври 2013 г.

Моята борба сещу сезонен косопад

 Мацки здравейте,
днес ще ви говоря как се "боря" с сезонния косопад. "Боря" силно казано, защото е доста трудно да се спре това така нежелано падане на косата, тъй като при повечето хора е нормално при смяната на сезоните да се появи този така нежелан процес на опадване на солидно количество коса. Много мои познати и близки се оплакват, че имат този проблем и това до известна степен ме успокои, но не можах да оставя нещата така, защото тази година при мен това опадване на обилно количество коса взе да ме плаши. До сега съм имала този проблем, но като че ли тази година е особено силно изразен. Обяснявам си го с това, че смених климатичните пояси на живот (до скоро живях в Кипър, а там климата е доста по-различен от този тук в БГ, топло, почти целогодишно лято и доста голяма влажност на въздуха).
 Продуктите които използвам от известно време за да си възстановя косата, не са от най- скъпите, но пък са ефективни. Не се предлагат в масовите козметични магазини, не знам дали и в ДМ не съм ги засичала, така че потърсете ги в по специализираните магазини за козметика (разбира се, ако проявите интерес или имате моя тип коса, или моя проблем) .
 Шампоана (цена около 5лв.) и маската (около 8 лева) са на фирмата BioPharma. Фирмата е
италианска козметика за коса, сравнително от скоро присъства на българския пазар. Шампоан DENISE Classico против косопад с концентрат от плацента, който е за слаби и третирани коси. Постоянната му употреба води до възстановяване на мекотата, блясъка и здравината на косата. Определено оправдава написаното. Шампоана е този ,който отмива натрупания прах и нечистото (уф как звучи само, но е така) от скалпа и косъма, но без маска или балсам, аз не мога да си разреша косата и да и придам желания блясък. Ето за това винаги в грижата ми за косата присъстват балсам или маската (но никога не използвам и двата продукта заедно - или балсам или маска). Но главния или по-точно поддържащата роля в грижата ми за косата играе маската на BioPharma - Clasissca, която е на базата кватернерни соли. Тя е с дълбоко възстановяващ ефект за бърз растеж, плътност и блясък на косата, против цъфтеж и сезонен косопад, спомага за лесно разресване на косата . Маската е уникална, разресвам си косата лесно, придава ми невероятен блясък (което не се е случвало отдавна на косата ми  ), а и косопада значително намаля, не мога да кажа, че е спрял тотално, но има някакъв положителен развой на нещата. Ухае невероятно, дори и след първия ден след измиване. Ползвам продуктите близо месец и наистина развитие има.



  А ето го и главният герой в "борбата" ми със сезонния косопад -ампули HERBAGENE на BioPharma. Една кутия съдържа 8 ампули по 10мл., която е напълно достатъчна за едномесечна терапия. Те действат ефективно срещу сезонен косопад,продукта стимулира процеса на нормализиране на подкожната растяща среда на косъма, подтиска косопада, а също подпомага растежа на косата.За растежа не мога да кажа нищо по-конкретно, защото моята коса расте по -принцип доста бързо и това не ме впечатлява особено, но която от вас има такъв проблем с бавен растеж на косата може да пробва. Как се процедира: след всяко измиване, на леко подсушена коса се втрива една ампулка в корените на косата, без да се изплаква. Първия месец, ампулите се използват след всяко измиване, а след това е достатъчно нанасянето, един път седмично. И отново повтарям, НЕ се изплакват.



 Моята терапия е след първия месец вече и мога да твърдя, че косопада значително намаля и косата ми е супер бляскава!

 Ще се радвам да споделите с мен, вие как се справяте със сезонния косопад, а дори и да ми напишете някоя и друга бабина рецепта.

2 коментара:

Анонимен каза...

Здравей!Може ли да ми кажеш от кой ДМ точно си купи тези спирали,защото търсих в няколко и не намерих? :)

Пламена

Анонимен каза...

Аз имам същия проблем - сезонен косопад всяко лято. И така от години. Нямам хормонални нарушения, здравословни проблеми, нито някакво наследствено предразположение. Притеснява ме не толкова самия косопад, колкото обилния растеж след това - защото имам права коса, която нося в естествена пригладена прическа, и всяка година към късната есен започвам да приличам на таралеж в главата, когато всичко, опадало през лятото, започва обилно да никне и да стърчи перпендикулярно, заради все още малката дължина. Миналата година реших най-накрая да предприема нещо и още от пролетта започнах да приемам хранителни добавки за коса. С изключително постоянство 3 месеца пих капсулите на "Фитовал" и "Das gesunde Plus" (марка на DM). За съжаление, нямаше никакъв ефект; цяло лято събирах коси от пода и по Нова година отново бях като таралеж в главата. Може би по-скъпите хранителни добавки, като например "Revalid" и "Pantogar", биха имали ефект, но повече с подхранване "от вътре" не желая да се занимавам. Тази година ще заложа на козметика против косопад и именно по такъв повод попаднах на тази публикация. Желая успех на всички в борбата със сезонния косопад!

Мария Минкова, гр. София

Публикуване на коментар