петък, 5 юли 2013 г.

спирала и молив за вежди на RIMMEL

 Здравейте момичета,
искам да пиша за тези два продукта ( имам ги от две седмици ), но все изниква нещо друго за което да споделя и тези съкровищенца остават на заден план. Имаше промоция в ДМ преди две седмици ( в момента не съм сигурна дали тече все още ) - два продукта на RIMMEL, на цената на единия продукт.


 Да си призная честно нямах нужда от спирала, но реших да се възползвам от промоцията. Имаше комплектчета от червило и лак, ФДТ и коректор на  RIMMEL, но този комплект ми се стори най -добър за моите предпочитания ( не мога да изляза от вкъщи без спирала и молив за вежди ).


 Extra Super Lash Mascara е доста добра с извита четка и е за удължаване. Извива ми доста добре миглите, не ги слепва и им придава доста добър обем. Определено бих си я купила отново.


 Ето и ефекта на спиралата върху миглите ми, и молива за вежди:


 Eyebrow pencil No 002 hazel - като цвят ми допадна, светло -кафяво подходящо за блондинки, твърд е и добре се рисува с него върху веждите, но единственото което не ми хареса е, че четката е прекалено твърда.


 Цената на комплекта е около 6 лв., плаща се само единия продукт, а другия е подарък.

1 коментара:

Парфюми Hugo Boss каза...

Моливът е страхотен. Ползвала съм го и съм очарована. :)

Публикуване на коментар