понеделник, 11 ноември 2013 г.

Спирала MAYBELLINE BIG EYES

 Здравейте момичета,
ето и поредната спирала отразена в блога ми, но сори :) фенка съм на спиралите, ако ви се чете-четете.

 Отново нещо ново в света на спиралите. Реших да се сдобия и с тази. Като видях рекламата и по ТВ-ята си казах : "Уфффф най-накрая се сети някой да измисли и спирала за долните мигли.". С голям ентусиазъм си я взех, но уви леко ме разочарова. Защо:

 Опаковка: сладка, кифленска (като за мен) цикламено-черна, но съдържанието и е малко (това е очевидно, още преди да се сдобиеш с нея). 5.1 мл. е количеството туш на  страната с четката за горни мигли и 4.6 мл. е количеството спирала за долни мигли. Аз обичам да напластявам доста и и давам най-много месец на тази спирала.

  Четки: четката за горните мигли е доста "рошава", определено ми ги разрошва, разперва и при добро и прецизно нанасяне, получавам пеперуден ефект. Четката за долните мигли е супер-гъста, което позволява да се разрешат доста добре. Намалява ефекта, дори почти го няма на "спластяване", но го няма ефекта на напластяване.
  Ако в ежедневния си грим не наблягате на очите, а на останалите части на лицето, тази спирала е идеален вариант. Но ако сте като мен, най-много държа на грима на очите, тази спирала не ви е вариант. 

  Определено не бих повторила отново покупка на тази спирала. Този месец спиралата е на въвеждаща-промоционална цена 9.99 лв. (а реалната цена, на която ще се продава е около 15 лв.).

0 коментара:

Публикуване на коментар