вторник, 30 април 2013 г.

TRENDY lipstick

Здравейте момичета,
ето я и новата ми находка тези дни, червило на TRENDY, приятен летен цвят No. 80 (прасковен). Напоследък съм се вманиачила в това прасковено и си търся все такъв цвят за всичко (като изключим дрехите, не ми харесва за дрехи и не е модно този сезон, но както и да е).Червилото е много добро, покривно е и е доста наситен цвета, не попива бързо и е доста трайно (е не мога да го сравня с любимите ми червила на GOSH, но и това е добро), и в момента марката предлага голямо разнообразие от цветове (над стотина различни нюанса).


Стандартен размер и форма:


А ето тук от едната страна е написана марката, а от другата е написано, че червилото е хидратиращо и дълготрайно:

moisturizing- хидратира
lasting- дълготрайно

Летен, свеж цвят. А ето и как изглежда върху кожата:


А тук е на дневна светлина в комбинация с ружа на TRENDY, за който ви писах в предишно мое ревю:

1-руж;
2 -червило
Ще се радвам да споделите с мен вашето мнение :)

6 коментара:

Teti H. каза...

Къде бих могла да ги намеря?

Unknown каза...

Затрудняваш ме :), за Шумен мога да ти кажа, но за други градове не знам къде можеш да ги намериш. Можеш да провериш в Гугъл за магазини, които предлагат козметика на Тренди.

Анонимен каза...

В Сливен продава ли се?

Unknown каза...

За варна знам че ги има в магазинчетата на автогарата.

Unknown каза...

Къде мога да намеря тези червила в Шумен?

Анонимен каза...

Как мога да се снабдя с червило Trendy № 24 в София?

Публикуване на коментар