четвъртък, 2 май 2013 г.

Essence - colour & go

 Здравейте момичета,
днес ревюто ми е за лакове, напоследък избягвам ярките цветове, използвам все телесни така наречените нуд-цветове (пък и по-практични са, знаете че на всички дрехи си отиват, а дори да се поизтрият, не е фатално). Но все пак лято е и цветовете са навсякъде около нас. А цвета на Essence (No 24) , просто ме грабна на момента- нито червено, нито оранжево, много приятен цвят.


 Грабна ме това, четката е по-широка от останалите стандартни лакове и с две нанасяния, може да се покрие целия нокът. Гъст е, и е доста покривен (защото всички сме се натъквали на такива лакове, които имат един цвят в шишенцето, а като го нанесем- няма нищо общо), няма нужда да се разклаща постоянно, защото не се сгъстява бързо.


 Доста добър цвят, но аз реших да го комбинирам с брокатения на Flormar No 393 и се получи доста добра комбинация :) :


 А ето и как изглеждат цветовете върху ноктите ми :






Това е за сега момичета, вече съм фен на лаковете на Essence :)

0 коментара:

Публикуване на коментар