сряда, 20 ноември 2013 г.

PINKS BEAUTY BOX НОЕМВРИ 2013

  Здравейте мацки,
 този месец разочарованието ми е доста голямо от кутията. Разочарование меко казано, до сега не съм получавала толкова слаба кутия. Винаги във всяка кутия до сега си имах любим фаворит продукт, който си използвам с удоволствие, тук в тази няма такъв, то просто няма продукт който да използвам известно време. ТО ПРОСТО ВСИЧКО Е МОСТРИ, които ми дават в магазините БЕЗПЛАТНО. Пинкса имаше много добър старт, много силни кутии и много съм се ядосвала, когато нeможех да си поръчам някоя, която е изчерпана за няколко часа. Този месец им е меко казано слаб, ще им дам шанс още веднъж, но ако и следващите пъти получа безплатни мостри за 15 лв. -не благодаря!


 В кутията има силно присъствие на марката YVES ROCHER  , от която не съм особено очарована. Преди известно време си бях взела ФДТ на YVES ROCHER (цената му беше около 15 евро, не си спомням кой точно) и се бях обринала много, от тогава нещо не ми допада тази козметика.
   Кутията съдържа:
 Scottish Fine Soaps Boheme 5 ml.,оригинален размер 200ml.- 15.90 лв.
 Bioten Skin Moisture CC Cream 2x2ml., оригинален размер 50ml. -6 лв.
 Yves Rocher Botanical Scrab 30ml., оригинален размер 150ml. -15.80лв.
 Yves Rocher Elixir 7.9 15ml.,оригинален размер 40ml. -59лв.
 Yves Rocher Sexy Pulp 2.5ml,оригинален размер 10ml. -19 лв.
 Yves Rocher Couleurs Nature 3x2ml.,оригинален размер 30ml. -22лв.
 Loreal Professionnel Absolut Repair Cellural шампоан 2x10ml, оригинален размер 200ml.
 Loreal Professionnel Absolut Repair Cellural маска 2x15ml.,оригинален размер 250ml.
 Bomb Cosmetics микро бластър 8гр. оригинален размер

2 коментара:

Дамски парфюми каза...

Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

Парфюми Calvin Klein каза...

Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

Публикуване на коментар