сряда, 24 април 2013 г.

Trendy - Blush Color Pearly

  Здравейте момичета,
не съм публикувала отдавна, по простата причина, че тези дни ми се насъбраха доста работи, за които да мисля. Но не съм забравила и моя блог, днес ще публикувам няколко ревюта надявам се да съм ви полезна. Отново започвам с приятна изненада от една марка козметика ,която за пръв път чувам (повечето от вас, които следят моя блог, ще ми се смеят вече, защото отново се чудя и не съм ползвала това или онова). Става въпрос за марката "Тренди", какво да направя не бях я срещала до сега тази козметика. Отново на много добри цени продукти и доста качествени. Продавачката ми каза, че "Тренди" са имитация на "Севънтиин" (аз по принцип не харесвам "Севънтиин" ). Търсих си хайлайтър-руж и тя ми показа доста, но се спрях на този Blush color pearly ( Pearly apricot No7)-цена 5лв. .






 Останах очарована, доста добра покривност, цвета е наситен и много приятен за летния сезон, с две нанасяния с четка за руж е постигнат ефекта, който искам. Но първия път доста прекалих и се получи доста изкуствено върху скулите ми. Определено ще пробвам и други продукти на "Тренди " и ще пиша :) .
 (Не мога да покажа ефекта върху лицето ми, просто защото фото-апаратът ми е "уникален", така че тези момичета, които решат да ползват ружа, могат да ми се доверят, а тези от вас,които са го ползвали могат да ми оставят коментар и да споделят мнение с мен). :)

  Споделям още едно мнение без да отварям нова тема( може и да съм ви полезна), попаднах на мостричка на новия Idealia BB крем на VICHY , от списание "JOY"(едно от любимите ми списания). Според мен една мостричка е достатъчна да разбера, дали даден продукт е добър за мен или не (аз по принцип си ги ползвам на два пъти). Вече съм фен на ББ-кремовете, според мен те не са кремове, а по-лек вариант на ФДТ-на, не "натежават" върху лицето, имат добро покритие, не ми трябва основ, ФДТ , а за пудра да не говорим ( не харесвам пудрата за  дневния ми  грим, запушва ми порите и ми се появяват пъпки). Idealia BB кремa се предлага в два нюанса, аз пробвах по-тъмния и ми хареса. Ето и характеристиките: "Грижа за идеална кожа  и идеален тен. За всеки тип кожа, дори чувствителна."

1.Озарява
2.Хидратира 24ч.
3.Изглажда бръчките
4.Изравнява повърхността на кожата
5.Намалява тъмните петна
6.Защитава от UVA/B


5 коментара:

Limited beauty каза...

Къде ги намери тези Тренди? Много ми се иска да пробвам техни продукти,а не знам къде да ги намеря :(

Unknown каза...

И аз не бях ги чувала, не знам от кой град си, ако е за Шумен мога да ти обясня :)

Limited beauty каза...

Не ос София съм :(

Unknown каза...

Е тогава няма начин, да ги няма някъде :)

Анонимен каза...

добър ден .аз ползвам тези червила вече 4 години но ги спряха в моя град да ги доставят.
Къде да ги намеря дайте ми адрес за да си поръчам .
ето емайла ми vania1979@abv.bg

Публикуване на коментар