сряда, 24 април 2013 г.

Четки за ежедневен грим

  Здравейте мадамки :),
днес ще пиша за любимите ми четки, които използвам в ежедневния си грим. Лесна и чиста работа. Дълго си търсих четка за ФДТ в моя любим град (не че нямам),но исках да си взема нова. Ще ви разкажа какво ми каза една от продавачките в един магазин за козметика. Влизам си аз, добър магазин на центъра на града (скъпи парфюми-предимно и козметика естествено) и я питам най-учтиво: "Имате ли четка за ФДТ? А тя ми отговаря : "Четка?! Ми че то за ФДТ се използват гъбички!"- ха ха без коментар :)))))))))).
 И така малко се отплеснах. Четките, които използвам са следните:

Използвала съм  за подложка каталога на ERRE DUE spring/summer 2012 

  И така, за всеки грим-продукт се нуждаем от определената четка, а с подходящата четка можем да прикрием или коригираме там където е нужно и да подчертаем там където е необходимо, да изчистим остатъците от сенки под очите. Най-важното за четките е да са подходящи за ефекта който търсим.
 
1.Четка за ФДТ  N187 Duo Fibre на MAC (бях ви писала в предишно мое ревю, че за мен е подходяща за прахообразна пудра)


 2.Втората четка няма име :), но въпреки това на мен специално ми е много удобна и ми харесва.Използвам я за нанасяне на ФДТ, а с другия край нанасям руж (скосения край).


3.MaXfactor Eyeshadow brush- универсална четка за сенки, с която спокойно може да се нанесат сенки върху целия клепач,лесно и бързо става с тази четка. Но за някакъв специален ефект не е удобна.


4.Четка за нанасяне на течна очна линия на AVON, удобна е и с доста добър твърд косъм, така че е идеална за нанасяне на очна линия.


5.И отново любима моя двойна четка , скосената и част използвам за нанасяне на коректор на очите или за поставяна на основа за сенки. А другата и част е за сенки (апликатор).


0 коментара:

Публикуване на коментар