вторник, 15 октомври 2013 г.

PINKS BEAUTY BOX Октомври 2013


   Здравейте момичета,
днес сутринта получих моята кутия със съкровища. Честно да си призная не я очаквах толкова рано. Обикновено вече знам какво има в нея преди да я поуча, защото аз съм толкова любопитна, че чакам само някоя мацка да публикува снимки в блога си и аз да видя какво има в нея. Както съм писала и преди, не обичам особено изненадите, когато знам че ме чака изненада. Ако не знам, че ме чака изненада е готино, когато получа такава, но като знам - нямам търпение (уф че объркано стана, както и да е). А този път не знаех. Последните два месеца просто не можах да се вредя, за да си поръчам кутия, докато се добера до компютъра и вече кутиите бяха разпродадени, но този месец се абонирах предварително, абонамент, който се предлага в сайта от този месец. И този месец кутията ме очарова, няма продукт, който няма да ми влезе в употреба, единствено кремчетата на Виши ( Liftactiv, Neovadiol Gf , които отново отиват като подарък при майка ми:)). А като се сетя какво обикаляне беше за тази кутия на Виши, сигурно съм попитала в пет аптеки (адреса на които беше споменат в сайта на Виши) и в петте или не бяха чували или изобщо не я бяха получавали (в малките градове е така, трудно можеш да намериш такива работи). Също се зарадвах много, че от четирите продукта на Wet'n'Wild са избрали да ми сложат молива за очи. Уцелили са много точно, гланцове почти не използва, лакове уффф много имам, а молива-сенки за очи е в моите цветове.
  Ето я и кутията, стига съм дрънкала, вече сигурно сте я видели или сте я получили, но и аз да се запиша с нея:











0 коментара:

Публикуване на коментар