неделя, 17 ноември 2013 г.

Idealia Life Serum от VICHY

  Здравейте красавици,
Аз съм от работещите жени-майки, които в рамките на 24-часовото денонощие са 24 часа на работа. Не се оплаквам, даже понякога е забавно, когато гледаш как времето ти се изплъзва от пръстите, а задачките ти се увеличават още и още, и още. Работния ми ден е 8 часов пет дена в седмицата (като на повечето работещи български майки) и всичкото това понякога напрегнато ежедневие, недостига на време, нередовното хранене, при мен по-скоро е нездравословно, недостига на сън се отразяват върху кожата на лицето, а и не само и върху кожата и на тялото. 
  Това беше мое малко лирично отклонение, тъй като преди известно време получих писмо от VICHY с мостри на Idealia Life Serum.

  Ето и информация за серума:
  "Idealia Life Serum от  VICHY е първият крем-серум, който следва ритъма на съвременната жена и забележително възстановява качествата на кожата още от осмия ден употреба. Формулата държи комплексното си действие на две ефективни молекули - LR2412 и LHA. Производна на жасминовата киселина, първата ускорява регенерацията на епидермиса, възобновява динамичния синтез на хиалуронова киселина и стимулира собствените защитни сили на кожата. Втората LHA дериват на салициловата киселина, стимулира клетъчното обновяване в изтощената кожа , редуцира неравната пигментация и спомага за озаряването на тена."

  Мои впечатления: Впечатленията ми са на базата на мострена проба на продукта. Определено ме заинтригува този серум. Аз не обичам кремовете по принцип, натежават доста на кожата, обичам по леки формули кремове за лице, а този серум определено е такъв. Лек, но определено не попива бързо, но на сутринта е идеално попил и усещането за свежест е на лицето ми. Аз съм със смесен тип кожа и обикновено сутрин се събуждам с леко лъщящо лице, а с този серум няма такъв ефект. Серумът съдържа златни и перлени частици, което ми беше странно за серум, който аз възнамерявам да използвам за нощен. Серумът има и лек парфюмен аромат, не обичам ароматизирани продукти за лице, но този аромат определено е дискретен и ненатрапчив.
  Определено бих се сдобила със серума Idealia Life Serum от  VICHY!




0 коментара:

Публикуване на коментар