неделя, 19 май 2013 г.

MANHATTAN Powder Mat Make up

  Здравейте момичета,
открих го :). Която от вас следи моя блог , знае че имам кожа на лицето от смесен тип. Търся и продължавам да търся, и експериментирам с продукти върху себе си :), докато открия правилните продукти за моето лице. В по предишни мои публикации, бях писала че съм фен на ББ - кремовете. Добри са наистина( но по скоро са за момичета със суха кожа) , но не са за моята кожа, защото след няколко часа кожата на лицето ми "блясва" (нос, чело, брадичка), но аз съм от този тип момичета, които са отворени към новото и особено влияние ми оказват и рекламите върху избора ми козметична покупка.
  MANHATTAN Powder Mat Make up 30мл., цвят Caramel 84 - "Нежен, кремообрезен, матиращ ФДТ с кадифен пудра -  ефект. Подходящ за смесен тип кожа. Съдържащите се микрочастици пудра премахват нежеланата лъскавина и осигуряват равномерно покритие без излишно напластяване."


ФДТ - на матира, като консистенция е доста гъст, но се разнася лесно. Пробвах да го нанеса с четка за ФДТ, но с пръсти се нанася по - лесно.


 Ето и как изглежда върху ръката ми, цвета е доста тъмен, но като се нанесе на лицето, след няколко минути се слива с цвета на лицето. Определено ми хареса, за сега издържа около 8 часа, но за по -топлите летни дни, не съм сигурна.




 А ето и какво разбрах преди известно време, може би някои от вас го знаят, но за тези които не го знаят, ще съм им много полезна. Тази кутийка с отвореното капаче, която вече я има изобразена на всеки продукт ( крем, шампоан, червило и т.н. ), означава че продукта има срок на годност ( примерно както е в случая 12 месеца) след отварянето му. Вече следя само това върху продукта и гледам да не е разпечатан преди мен :).


 Това е за сега и ако имате смесена кожа на лицето това е продукта (цена 13лв.).

4 коментара:

Snejana Atanasova каза...

Звучи много добре, бих го пробвала. :):):)

Анонимен каза...

Напълно подкрепям мнението ти за този продукт. Аз съм с много мазна кожа на лицето, особено лятото как лъщи... но това чудо така покрива, че дори не ми се налага и да слагам допълнително пудра през останалите часове, та даже и да са адските горещини...
Друг пример са дискотеките (много добре знаете как на 90% от момичетата им лъщят лицата, особено на снимка).. Е аз си изкарвам цяла вечер та до сутринта, без да се налага да нанасям допълнително!

Unknown каза...

И аз откакто го открих не бих го заменила с никой друг :)

Анонимен каза...

otdavna sum go otkrila oshte kogato beshe sus starata mu opakovka i moga da kaja 4e e edinstveniq fondioten koito izdurja na letnite jegi

Публикуване на коментар