понеделник, 16 септември 2013 г.

Flormar Pretty eye shadow and lip gloss

Flormar Pretty -Lip gloss No 62 clear, цена 4.80 за 5.2 мл., срок на годност 18 месеца след отваряне на опаковката.
  Напоследък гримът ми е доста семпъл и изчистен (нищо, че стоя пред огледалото един час ), и за това и устните ми са по скоро бляскави отколкото "оцветени" и този Lip gloss допълва много добре визията ми. Супер много ми допадна това в него, че мога да го нанасям без огледало, четката му е нестандартна, сплескана от двете страни и с ограничител в края, които не позволява излизането на течността от устните.Просто поставете апликаторчето на гланца между двете устни, затворете ги и нанесете, лесно и бързо. Няма нужда да ровите в чантата (а всички знаем какво е да ровиш в дамска чанта, просто си е цяло предизвикателство), за да търсите оледалцето си. Има лек ненатрапчив аромат, сладникав е. Не стои тежко върху устните, но единственият му недостатък е че не е особено траен, то и няма как да е, все пак си е гланц. Другият му плюс е че не се разтича под устните (имам един на Класик-силиконов за обем, който след като се нанесе и след минутка две се стича).

 

Сенки-цена 4.8 за 14 гр., срок на годност 24 месеца след отваряне на опаковката, номер 47
 Имаше доста ревюта за тези сенки на бюти-блогъри и видях че отзивите за тях са добри и както е нормално и аз се сдобих с тях. Сенки, слагам рядко,както писах по горе държа на естественото излъчване на лицето и за това в повечето случаи имам само молив или очна линия на клепачите си. Сенките по принцип не издържат много по клепачите ми, събират се в гънките на окото или трябва да сложа обилно основа за сенки, за да издържат върху клепача ми по-дълго време, а съответно и клепача ми "натежава". И така стига съм се обяснявала :),определено отново уцелих добър продукт. Сенките издържат доста дълго колкото 8 часовия ми работен ден, разбира се в края на деня има малко поразмазване, но цвета си стои върху клепача, добър продукт на добра цена.
  Скоро ще пробвам и останалите продукти от марката, не знам как стоят нещата със спиралите им, ако някоя от вас мацка ги е ползвала може да ми напише линк към публикацията си. Фон дьо тените им определено няма да пробвам, защото си имам фаворит на Манхатан и не бих го сменила за никой друг, пудри не обичам.




0 коментара:

Публикуване на коментар