петък, 16 август 2013 г.

Спирала MEGA EFFECTS на AVON

 Здравейте момичета,
бързам да ви покажа новата спирала на AVON, преди някоя от вас да ме е изпреварила. Предупреждавам предварително, че това са моите първи впечатления, ако се променят ще пиша допълнително.
 ОЧАКВАНИЯ:
1. Четката следва естествената извивка на миглите и ги покрива от корена до върха;
2. Мега наситен черен цвят, благодарение на ултра -  черните силиконови пигменти;
3. Пластична дръжка за удобство и контрол;
4. Лесна за употреба;
5. Нанася 40% повече спирала за плътно покритие само с едно движение.
 Спиралата MEGA EFFECTS - 9мл в два цвята Brown black и  Blackets Black, редовна цена 18лв., в момента цената и е промоционална - 11.90 лв, срок на годност 3 месеца, след отваряне на опаковката.



  МОИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ :
 Първо искам да си призная, спиралата ме заинтригува много, защото има нова и досега невиждана форма в света на спиралите и просто докато я видях исках да я имам. Аз съм голям фен на спиралите ( не излизам от вкъщи без спирала ). Имам в момента много спирали, нямах нужда от нея, но исках да я имам. И втората причина е, че исках да я имам и за блога ми. Прилича на маркер и е супер - симпатична, явно този път AVON са заложили повече на визията, отколкото на качеството. Спиралата си заслужава единствено да се види как изглежда, защото е нещо ново като форма и визия, но нищо повече. Много трудно става нанасянето. На дясното око е добре, за тези които се гримират с дясната ръка, но за поставяне на лявото е голям зор :). Аз специално се "поомазох" доста, а после почистването от клепачите става доста трудно. И другото което е аз не обичам силиконови четки и може би и за това не ми допадна особено. За този продукт определено не мога да каза - купете си го, супер е и си заслужава. Която от вас харесва силиконови четки и е по - сръчна в ръцете, може и да и допадне спиралата. Аз специално не знам дали ще я използвам повече.




Ето как стои и върху миглите ми:

4 коментара:

Ice Magi каза...

Добре изглежда върху миглите ти! :) Дизайна и идеята е много интересна, но щом нанасянето е трудно едва ли някой би повторил..

Unknown каза...

На мен определено не ми харесва как стои върху миглите ми, аз обичам да напластявам много спиралата, а тази няма такъв вариант :)

Анонимен каза...

Аз също съм, ако не с лоши, то с недобри впечатления от спиралата - най-неприятно ми е голямото омазване; ако те интересува, аз също писах в моя блог за нея :-)

Unknown каза...

Teia Ted - първо в твоя блог видях спиралата и не дотам добрите отэиви, но вече си я бях поръчала на една приятелка ...

Публикуване на коментар