четвъртък, 29 август 2013 г.

Идеи за маникюр

 Тези идейки си ги събирам от известно време, снимам всеки сполучлив за мен маникюр направен от мен. Нищо особено, но просто съм се впечатлила доста от това как стои даден лак върху ноктите ми и съм го задържала повече от седмица. Когато не ми хареса някой лак го трия на момента или най- късно на другия ден. Много ми допадна цвета на лака на MANHATAN M&Buffalo No 04 (подарък от Притибокс). Ще го похваля, не защото ми е подарък, а просто защото заслужава. Това което се вижда на снимката е от едно нанасяне с четката, уникално плътен, достатъчно матово- лъскав, не съм използвала топ лак. Декорирах с лепенки за нокти за малко "разкош" :). Достатъчно издържлив и траен.



Малко пясъчни нокти лакирани с Перфект:

Перфект  S76
Перфект S67
 И 3D лаковете на Габрини, нищо в тези лакове не е 3D, просто името им е доста гръмко. Пак са си по-покривни, трайни, но нищо повече. Сажелявам но нямам номерата на цветовете, ако някоя мацка от вас се интересува мога да ги "издиря" и да споделя :).


1 коментара:

Veselina Valkova каза...

Последният маникюр ми хареса най-много :))

Публикуване на коментар