понеделник, 8 юли 2013 г.

FLORMAR Pretty

 Здравейте мацки,
днес ще ви покажа малката ми колекцийка на марката FLORMAR. Много съм доволна и отново попаднах на добри продукти, имам ги от няколко дена, а вече са част от ежедневния ми грим.


 Започвам с ружа  Flormar Pretty Compact Blush - on  No P115.
Ружчето е добре покривен, силен като цветове и с една четка е достатъчно да се покрие желаното място върху скулите.Доста е "издържлив" и не "изчезва " лесно. Това ми хареса, че в кутийката има два цвята. Прасковеното е любимия ми цвят този сезон , а кафявото е за дните, в които нямам настроение за цвят върху лицето. Силни и плътни цветове в приятна цикламена кутийка.



 


Flormar Pretty lipstick NoP303,
е без блясък и е матово, няма никакъв аромат и вкус ( а това ми допадна най - много, защото не понасям червила с вкус ). Цветът е плътен и добре покривен. А също ми направи добро впечатление, това че е щамповано Flormar върху самото червило, с което гони червилата от по- висок клас. Гилзата отново е в приятно цикламено и е с интересна форма. Мисля че, скоро ще се сдобия с още цветове от червилата.
Flormar Waterproof Lipliner No 226, отново любимото прасковено. Молива е водоустойчив  и е дълготраен, не се размазва и не се разтича ( нито е много мек , нито е много корав ), червилцето ми се изтрива, но молива остава.




Ето и малко кифленски снимчици от розовата ми кифленската ми колекция :). 
                                
                                        
               

1 коментара:

Unknown каза...

Колекцията е страхотна. Използвам ружа всеки ден, червилото не толкова често, защото не си оцелих цвета, но скоро ще поправя грешката с няколко нови цвята :)

Публикуване на коментар