вторник, 11 юни 2013 г.

BEAUTY BOX Юни 2013

 Здравейте мацки,
ето я и моята кутия с малки съкровища. Искам да ви споделя, че по принцип аз обичам много мострите. Една мостра ми е напълно достатъчна, за да разбера дали даден продукт е добър за мен или не отговаря на моите изисквания. Преди (не отдавна ), когато живеех в чужбина всеки месец си купувах тяхното списание "Ел", защото беше пълно с мостри на всички нови продукти, които излизаха в момента, а също така и имаше подаръци на Виши, Сефора, Корес и др. И така май се отплеснах много, мисълта ми беше, че кутията ми хареса много. Ако трябва да направя сравнение с кутията на Притибокс, тази определено ми хареса повече, защото тук мострите са ми познати като продукти, и този месец отговарят на това което искам да пробва, а не се решавам да си го взема (специално продуктите на Биодерма, ме интересуваха много).





Много готини нещица и всичките ще са ми от полза:
1.BIODERMA Sensibio H2O  20ml.
                        Hydrabio Serum 5ml.
                       Matriciane Rides 2ml.
2.KERASTASE Bian Force Arhitecte 10ml.
                          Masque Force Architecte
                          Ciment Thermique 10ml.
3.DELAROM Exfolianting Face Mask 2ml.
4.VALENTINO - Valentina 1.5ml.
5.Carolina Herrera -CH Men Sport 1.5ml.
6.INGLOT- Freedom System No45, 1.2gr.
7.Deo Perfume Candy 5 br.

0 коментара:

Публикуване на коментар