понеделник, 6 май 2013 г.

Помагала за бъдещи гримьори

 Здравейте мацки,
днес публикацията ми е малко по-различна, но мисля че ще ви бъда полезна, поне за мен това което открих е супер полезно и много интересно.Момичетата, които следят моя блог може и да притежават тези "съкровища", но аз ги открих днес. Днес си купих книгата "Изкуството на гримирането" от Лий Тосели, тази книга е издадена през 2007, а аз си я  взех днес :). От доста време я гледам по книжарниците и все не се решавам да си я взема, защото ми се виждаше доста старо издание (така и не намерих подобна книга за грим по-ново издание), но гримът си е грим и основните правила и техники не се менят през годините, менят се само козметичните продукти. Тъй като съм решила сериозно да се занимавам с грим, реших че тази книга, може да ми даде един добър старт и може да ми бъде добър "учител" като за начало. Не съм започнала да я чета (понеже си я взех днес), но скоро ще включа в ревютата си и цитати-съвети от книгата (задължително ще напиша, че са от там). Ще се радвам да споделите с мен дали я притежавате и какви са мненията ви за нея :) :




  А това е диск "3 урока за красота -Перфектен грим" от списание "Всичко за жената". Момичетата, които следят моя блог, знаят че от дълги години не съм живяла в България. Този диск момичета съм го забравила изобщо, че съществува и днес го открих в старите ми вещи. Уникална находка, отново е от 2007 година. DVD-то е един уникален съветник как да се гримираме в зависимост от тена, вида и особеностите на кожата. Световно известните гримьори - Карън Кабахара, Джоана Шлип и Луц Вайсман, разкриват своите тайни.
 Ще се радвам, ако някоя от вас го притежава, да сподели мнението си с мен :) :










0 коментара:

Публикуване на коментар