събота, 27 април 2013 г.

Maybelline - COLORAMA Lip gloss

Здравейте момичета,
днес ревюто ми е за новия Lip gloss на Maybelline. Първо искам да кажа, че рекламата е голяма работа. От известно време във всички дамски списания има реклама на глоса и реших, щом е толкова рекламиран, трябва да е добър пък и все пак е на Maybelline (добра марка за декоративна козметика), но се подведох. Първо гланца е 5 мл., това е очевидно и няма място за сърдене (и си казах поне и да не е толкова добър все ще го израсходвам). Аз по принцип не съм фен на глосовете, защото не са трайни, но по някога нямам настроение за червило (червилата са ми все ярки цветове) и ми трябваше нещо по неутрално, нещо което да предаде лек блясък на устните ми. Като цвят много ми хареса, а също така е и с брокат (хайлайтър за устни). Второ нямам навика да пробвам глосове и червила (тестери) в магазините директно върху устните, струва ми се непрактично  по ред причини. Когато го пробвах вкъщи останах доста разочарована защото вкуса му е доста тежък. Не харесвам ароматни червила или глосове, за балсамчета да не говорим.
 Но не съм крайно разочарована, мога да го ползвам върху всяко червило ,тъй като е неутрален цвят и ще предаде необходимия блясък на устните. Също така е и плътен, наситен колкото позволява този цвят. А за трика, който е познат на всяка от вас, е идеален (Трик за визуално уголемяване на устни-поставя се по светъл цвят гланц от цвета на червилото, а може и пудра, в центъра на долната устна).


Четката е стандартна, твърда и нанасянето става лесно:


Ето и как стои на дневна светлина:


 Това е за сега, ще се радвам да споделите с мен дали сте доволни от този глос (ако сте го ползвали), а цветните може и да са по добри?!

2 коментара:

Valeia каза...

Имам цветен от тази серия, но ми идва прекалено лепкав..

Unknown каза...

И този е такъв, лепкав, но за летен грим е добре, няма да се размазва от топлото :)

Публикуване на коментар