неделя, 14 април 2013 г.

Essence-liquid eyeliner


   Това са покупките ми тази седмица очна линия на Essence-liquid eyeliner и четка на Mac 187.
Очната линия на Essence е доста добра,до сега не съм използвала техни продукти,посещавах сайта им доста често,разглеждала съм техни продукти,но оформлението на сайта  ми изглеждаше доста тинейджърско.А те са и тинейджърски продукти.Видях съвсем случайно щендер с цялата продуктова гама в един голям магазин за козметика в града.Като видях и цените(очната линия струва 4,80лв.) малко се замислих ,дали ще са качествени продукти на такава цена,но реших да си я купя и не останах разочарована.Доста добра очна линия,аз по принцип обожавам очните линии,те са част от ежедневния ми грим(спирала+очна линия задължително).Писеца и е като писец на флумастер. Нанася се лесно с едно движение -разбира се със спокойна ръка-и готово.Наситен черен свят,не се размазва ,което е много добре.Аз имам малак проблем с клепачите(паднал клепач) и понякога когато поставя молив или очна линия ,след няколко часа съм с черни кръгчета над очите.Хареса ми определено,много добър писец ,особено за начинаещи е идеален.
    Компетентно мнение "Течната очна линия мастило-е бързо-съхнеща с дълготрайни резултати в класически черен вариант.
Благодарение на иновативния писец, нанасянето е прецизно и перфектно"






   Четката на Mac е доста добра.По принцип си я поръчах за ФДТ,но е доста мека и косъмът и е дълъг и не е особено добра за ФДТ-"изяжда" ФДТ-нът  и той остава повече върху четката,отколкото върху лицето ,затова реших да я използвам за пудра-прахообразна идеална е за тази цел.Тъй като е голяма и спокойно разнася пудрата върху лицето.Пък и е удобна за чантата,за корекции на грима през целия ден.





Това е за сега мадами,извинете ме за качеството на някой от снимките не е от мен :),от апарата ми е :).

.



2 коментара:

Christina каза...

любимата ми очна линия:)
xx

Unknown каза...

и на мен вече ми е любима :), много лесно се нанася

Публикуване на коментар