събота, 30 март 2013 г.


   Здравейте мацки,
 ще направя ревю на любимите ми червила на GOSH (не знам защо,но в БГ тези продукти не са много разпространени,но пак са изключително добри).
   Цветовете са 150 kiten pink,152 mandarina и разбира се класическото червено 149 dangerous.
Страхотни, меки, топли цветове подходящи за летния сезон.Изключително плътни червила,които придават желания цвят само с едно нанасяне.Но аз обичам сигурността и повтарям и потретвам от червилото върху устните ми. Имат изключителна трайност, не се изтриват докато не похапна нещо.Не се размазват и не се "стичат"извън устните. Препоръчвам ги искрено,тук съм си ги купувала на изключително нормални цени(около 8 евро).
 


 Глосът не е толкова плътен,но пък е достатъчен да оцвети устните и да предаде уникален блясък(отново страхотен продукт на изключително добра цена).


2 коментара:

agirlsblog каза...

Глосът изглежда чудесно! Аз също съм доволна от продуктите на Gosh и не знам защо не са особено разпространени в България.

Unknown каза...

Наистина са много добри продукти.Намерих тук в моя "скромен" град едно магазинче в, което има няколко цвята от червилата на Gosh,но така и не се реших да си купя :). .

Публикуване на коментар